ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی سفید مدل 2j3

قیمت و موجودی های این فروشگاه همیشه بروز و لحظه ای می باشد. با خیال راحت خرید کنید

گارانتی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


21,000,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 2 عدد در انبار باقی مانده

ماشین لباسشویی ال جی 2J3 با طیف کاملی از کیفیت بالا طراحی شده است. این لباسشویی با کیفیت، دارای ظرفیت 7 کیلو با مصرف انرژی A+++ انتخابی به صرفه برای خانواده های با جمعیت متوسط است. لباسشویی FH2J3 یکی از بهترین لباسشویی‌های ال جی است و دارای امکانات پیشرفته از جمله برنامه Smart Diagnosis می باشد که با ارائه خدمات هوشمند عیب های دستگاه شما را کاملا رفع می کند. همچنین دارای 6 حرکت شستشوی متفاوت و 13 برنامه برای تمیز کردن هرچه بهتر لباس ها می باشد. لباسشویی ال جی J3 از موتور اینورتر بهره برده است که علاوه بر کاهش در مصرف انرژی ها، باعث می شود دستگاه عمر بیشتری داشته باشد. همچنین رنگ سفید لباسشویی به راحتی با هر فضایی سازگار و هماهنگ می شود، تا در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

طراحی و ساخت ماشین لباسشویی ال جی 2J3
ماشین لباسشویی 7 کیلو ال جی 2J3 در حین زیبایی تاثیر گذار، عملکردی فوق العاده دارد. طراحی مدرن این محصول بسیاز زیبا و با دوام بوده به طوری که زیبایی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. این لباسشویی سفید، با ساختار منحصر به فرد درام، شست و شویی موثر را ارائه خواهد داد. نمایشگر کنترل لمسی دارای یک طراحی یک پارچه و براق است. این صفحه نمایش LED منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد تا برنامه های شستشو را مدیریت کنید. این لباسشویی 7 کیلوگرمی به کاربر اجازه می دهد تا حجم زیادی از لباس ها را با هم بشورد.

قدرت موتور و مصرف انرژی
ماشین لباسشویی ال جی 2J3 از موتور Inverter DD استفاده می کند. در این نوع موتور، با استفاده از تکنولوژی دیسک گردان اینورتر، موتور بدون استفاده از تسمه به طور مستقیم به درام متصل می شود. در نتیجه باعث می شود انرژی کمتری از بین برود. در موتور های بدون تسمه قابلیت لرزش کم تعبیه شده است. این قابلیت میزان سرعت چرخش موتور و لرزش را کنترل می کند. همچنین با کاهش مصرف برق، میزان صدا و لرزش، عملکرد شستشو را افزایش می دهد. ال جی با استفاده از این موتور عملکرد دستگاه را به صورت خیره کننده ای افزایش داده است. لباسشویی FH2J3 با مصرف انرژی A+++ در رده ی محصولات کم مصرف و به صرفه ال جی قرار گرفته است.

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 2J3
استفاده از آب، دمای آن و مقدار مواد شوینده باید متناسب با میزان کثیفی لباس ها باشد، همچنین هر نوع لباسی باید متناسب با جنس آن شسته شود. فناوری6 Motion DD ترکیبی پیشنهادی برای هر نوع بافت و جنس پارچه را ارائه می دهد. بنابراین در حین شستشویی قدرتمند، آسیب کمتری به لباس های شما وارد می کند. این برنامه ها نتایجی فوق العاده را به لطف توزیع آب مناسب، ارائه می دهند. برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی J3 شامل Stepping ، Filtration ، Scrubbing ، Tumble ، Rolling و Swing می باشد. این نوع شستشو ها در مقایسه با شستشو های معمولی، عملکرد بهتری را در حین کاهش مصرف آب ارائه می دهند. شرکت ال جی برای این لباسشویی 13 برنامه شستشوی متفاوت در نظر گرفته است.

فناوری 3D Turbowash
این ویژگی با بهبود بازده لباسشویی ها، باعث صرفه جویی در انرژی و کاهش زمان شستشو می شود. به لطف این ویژگی است که ماشین لباسشویی ال جی 2J3 به برچسب انرژی +++A دست یافته است. اسپری مستقیم آب به همراه عملکرد شستشو به وسیله Motion direct drive باعث می شود تا لباسشویی در زمانی کم، بیشترین کارایی را داشته باشد.

برنامه عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis در 2J3
برنامه تشخیص هوشمند ال جی یک راه سریع و آسان، برای عیب یابی مشکلات لباسشویی بدون نیاز به تکنسین و متخصص است. شما می توانید به راحتی به کمک اپلیکشن مخصوص با خدمات مشتری ال جی تماس بگیرید، گوشی را بر روی لباسشویی قرار دهید. سپس دستگاه با یک کامپیوتر ارتباط برقرار می کند و عیب لباسشویی را در عرض چند ثانیه شناسایی می کند. به دنبال آن یک راه حل فوری را برای حل مشکل لباسشویی ارائه می دهد. همچنین با استفاده از گوشی موبایل هوشمند می توانید برنامه های شستشو را مدیریت کنید و میزان برق و آب استفاده شده را مشاهده کنید.

جمع بندی
ماشین لباسشویی ال جی 2J3 با توجه به کیفیت و عملکرد عالی که دارد در هر چرخه شست و شو بارها و بارها عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. این لباسشویی به واسطه فناوری 6 Motion DD دقیقا انتظارات شما از یک لباسشویی را برآورده می کند. همچنین با سیستم عیب یاب هوشمند در هزینه های تعمیر صرفه جویی زیادی می شود. با این حساب به این نتیجه می رسیم که این لباسشویی یک گزینه ی بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رایگان با مشاوران ما تماس بگیرید.

مدل لباسشویی: FH2J3QDNP0

سازنده: ال جی

 رنگ: سفید نقره ای

مشخصات کلی لباسشویی نوع موتور DIRECT DRIVE

سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه

گنجایش و ابعاد لباسشویی: پهنا (mm) 600 میلی متر

عمق: (mm) 550 میلی متر

ارتفاع: (mm) 850 میلی متر

جهت باز شدن در: سمت چپ

سایر مشخصات لباسشویی: تعداد برنامه ها 13 برنامه اینورتر دارد

قفل کودک: دارد

 سایر امکانات: پشتیبانی از فناوری 6 Motion DD / فناوری Turbowash 3D / دارای برنامه Smart Diagnosis /امکان تنظیم تایمر

شناسه کالا : 2800000868017

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است